fannybambi

blir idiot.

Kategori: Allmänt

hejhejhej, jag är arg och sur igen. ovanligt! OK, såhär är det.
Jag HATAR äckliga jävla idiotlärare som sitter och pratar om hur man inte ska diskriminera någon, hur alla är lika mycket värda vad man än har för kön, religion är politisk åsikt. Dom vågar inte ens svara på vart de står politiskt eller om de tillhör någon religion pga rädsla för att påverka eleverna, vilket är absolut förbjudet. Men det är HELT JÄVLA OK att ge ut texter som är helt jävla vinklade till det faktumet att muslimerna är världens bästa religion. OK, lite överdrift. Men jävla snyfttexter om hur jobbigt dem har det för att media vinklar historier och bara skriver om det dåliga med muslimer. Men vad i helvete är problemet? Det gör väl förfan tidningarna om allt och alla jävla religioner och skit så fort det har hänt något, det handlar ju inte om muslimer i sig. Det handlar om att tidningar vill sälja, och inga konsumerar bättre än rädda konsumenter. Jo, det är helt ok att vi får sitta och läsa jävla muslimsympatiserade texter för GUD det är ju så jävla synd om de förtryckta stackarna.. Men jag kan ta det, för jag har inte förväntat mig mer av dagens svenska lärare. Men om en jävla lärare en jävla gång till jämför Sverigedemokraterna med nazisterna då avgår jag. Jag bryter ihop. Jag kan gå med på att Sverigedemokraterna på ett sätt gör skillnad på människa och människa. Men det finns väl en viss skillnad? OH HERREGUD SKREV HON VERKLIGEN DET OMGOMGOMG NEJ ALLA ÄR JU SAMMA SKIT OCH KÖNLÖSA OCH SAMMA FÄRG OCH INGA SPECIELLA UTSEENDEDRAG LALALA. Jo, det finns en viss skillnad mellan folk från olika länder, eller ja, delar av världen. Och att en infödd svensk ska gå före någon som har invandrat i Sverige tycker jag är en självklarhet. Men icke. Då blev jag som Sverigedemokrat tydligen nazist.
   Tycker det är dålig stil det här att alla ska få tycka vad dom vill och tro vad dom vill. För nu är det ju så jävla självklart att muslimer ska få utöva sin religion och bygga moskeér här i Sverige. Men jag får inte ha en åsikt om det? Jag får inte tycka om ett partis politik, i alla fall inte synligt. Jag får inte debattera för det för då får jag sänkt betyg. NÄMEN SÅ ÄR DET VÄL ÄNDÅ INTE.. Jo, så är det. När jag gick på högstadiet betygsatte min lärare inte ens en debattartikel jag hade skrivit om Sverigedemokraterna där jag sympatiserade för dem.
  Tycker det är sorgligt. För många hade ett sånt nekande betytt slutet av personens engagemang i det politiska överhuvudtaget. Sån är ju inte jag, för motgångar eldar ju bara upp mig ännu mer. Som ni märker.
 
/ er stoltaste svenska Sverigedemokrat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: