fannybambi

blommor som du växer bara på brinnande fartyg

Kategori: Allmänt

Jappjapp, lite good ol' Bob Hund-känsla över den rubriken va! Tänkte berätta lite vad jag har gjort sen sist, eftersom att jag gör så himla mycket '':)''
 
Måndag: Städade, städade och städade. Grundstädade både toaletten och köket, alltså typ så noggrant så jag torkade ugnsgallret med svinto och torkade ur kylskåpet. Sen gjorde jag pekingsoppa, vilket heller inte är världens simplaste sak. But damn, that shit's good!
Tisdag: Ja, alltså igår käkade jag planka på kinan och sen blev det fotboll och någon öl slank ner. Knaprade naturgodis också, möms!
Idag: Skrivit psykologiprov, druckit milkshake på Sibylla och drömt om 18, om Göteborg, om roadtrips och körkort och shotbrickor och allt såntdär som det egentligen är alldeles för långt kvar till..
 
Förresten så är en ny design och header äntligen på gång nu! Kommer bli så satans mycket roligare att blogga då. Nu ska jag fortsätta skriva lite argumenterande text och längta.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: