fannybambi

17 år

Kategori: Allmänt

Ahopp då har jag suttit och fått ångest igen för att jag glömmer bort att skriva.. Men hejhejhej. Igår fyllde jag 17, alltså typ gammal gubbe nu :( Dagen började väl sådär med att jag blev lurad av min såkallade bästa vän att vi hade prov när vi egentligen hade sovmorgon så jaa, jag var i skolan vid kvart över 8 och vi börjar vid halv 11 '':)'' 
mhm sen kom jag i alla fall hem, gick till farmor och träffade henne och pappa. Fick lite pengar och ett jättefint silverarmband av farsan. Kommer hem och överraskas av att mina vänner står i köket och skriker grattis. Så det blev lite tacos och fika med både familjen och dem andra nötterna, hur trevligt som helst. Fick för några dagar sen ett ölglas som det stod ''ölbarometer'' på så fick en passande bok som hette 101 öl du måste dricka innan du dör, så nice! Fick också en hårfön och en emmabodabiljett och 782637482 tusen blommor typ. Men mycket bättre födelsedag kan man faktiskt inte ha :) Och nu så ville inte min dator samarbeta så inga bilder blir det från min dag.. kommer kanske senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: