fannybambi

Helgen i kort

Kategori: Allmänt

Häälloo. Tänkte bara berätta lite kort om helgen som gick.
I Fredags åkte jag till Tuna (?!?!?) och festade där. Frös röven av mig i skogen och bildade en ackapellatrio. Drack öl och diskuterade How I met your mother, tatueringar och Sagan om ringen. Råkade visst däcka för första gången på väldigt länge men  sedan åkte vi mot Hfred. Lyssnade på Winnerbäck hela natten/morgonen/(typ till klockan sex).  
I Lördags var jag bakfull, hängde med idioter och åt pizza. Sängen och chips var min bästis hela kvällen.
Igår åkte jag till Kalmar och shoppade lite. Köpte fyra tröjor, hårfärg och en bodylotion. Dagen bjöd också på finmiddag på IKEA för att fira Astrid, heheh. Min låtsasfarsa bestämde sig tydligen att en roadtrip var på sin plats på vägen hem och körde ut oss i Emmabodas skogar. När jag kom hem så färgade jag håret så det är väl typ brunt/rött/jagvetinteenssjälv nu.. Längtar efter att få lägga i dom blonda slingorna hihi.
Aja ny vecka, samma mål som förra.
Ciao
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: