fannybambi

Fridayyy.

Kategori: Allmänt

mhm, Fredag bitches! Känns då fan inte som det :( Jag ogillar väldigt starkt att vara nykter. Nöjer mig med att jag slipper ångest, bakfylla och att göra bort sig. Ikväll kommer det en liten pingvin till mig, vi ska glo film och kämpa oss igenom abstiensen tillsammans (skämt för er som inte förstår ironi och bara OMG she's addicted. Alltså nej.)Imorn ska jag hänga med mina hjärtan. Vi ska käka kina och köra Just Dance. Placerar mig vid chipsskålen under den sista aktiviteten kan jag säga, ZERO kordinationsförmåga forreal. OCH vi planerar nästa helg, har hört att det kommer två wiggahs + en riktig niggah till metro så får väl hänge runt på dansgölvet och gunga itakt till deras värdelösa musik. Nåja, nöjer mig väl med att jag får göra det full i alle fall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: