fannybambi

Torsdag

Kategori: Allmänt

Ahopp typ, vadfan ska jag skriva om? Var ju ett tag sen nu. Har varit lite deppig, trött och sliten så jag behövde väl en paus. Haha, varför säger jag ens så? Jag vet ju att det brukar vara typ två veckors mellanrum mellan mina inlägg. Aja, livet har kommit på fötter igen efter dessa två helger som har gått. De har varit lika sjuka båda två och jag har haft lika mycket ångest efteråt.. Min iPhone är fett borta med, så går runt med en skruttig jävla Sony Ericsson. Aja, som man bäddar.. Eller hur fan det nu var.
Gaddade mig igår också. Blev en mexican sugar skull i oldschool-stil men med feeeeta färger. Är så galet nöjd även om jag inte är helt klar med färgen. Tackar Jimi på LuckyLand Tattoo. Bild kommer typ kanske senare ikväll om jag kommer ihåg.
Hejhejhej
 
/ mig, fina klassisar och Samhälls-Peter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: