fannybambi

MÅNDAG

Kategori: Allmänt



Jag sitter här och luktar gott i händelsernas centrum
Du sitter där och ruttnar bort i händelsernas väntrum
Som vanligt tar jag på mig min största kostym
och lever om på bästa sändningstid och högsta volym

                                                                                                    


Heej! Blev inget bloggande i helgen, orkade verkligen inte. Haft en vit helg
och har egentligen mest vilat ut och andats frisk luft på landet! Missade skolan
idag, kom hem från Linköping vid 2 så jag har inte gjort så mycket. Jag bakade
kolasnittar förut och drog en powerwalk med Kajsa också. Härligt! Nu är jag trött
och har galen huvudvärk. Snart kommer i alla fall mamma med popcorn till mig wiiiee.

Förresten! Skulle bara informera er om att jag snart antagligen tar bort den här bloggen
och skaffar en ny på Blogkeen. Jappjapp.

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: