fannybambi

Love.

Kategori: Allmänt




Blitt sparkad runt några gånger,
som en del måste bli
för att fatta vad som betyder nåt
och vem som går att lita på.
Men när du var med mig,
musiken slutade aldrig.
Du bara får mig att hänga, hänga kvar.
För jag tror
när vi går genom tiden
att allt det bästa
inte hänt än.

Idag har vi varit tillsammans i 1 år, 2månader & 4 dagar.
Trots att vi har varit tillsammans rätt länge så pirrar det i magen varje gång jag hör din röst.
Varje gång jag ser dig ler jag.
Det känns som att vara nykär, fast man känner varandra utan och innan.
Som två pirriga tonåringar och två gifta kärleks-veteraner på samma gång.
Du är den första jag någonsin känt såhär för, den ända jag varit kär i. På riktigt.
Den första jag planerat min framtid tillsammans med.
Min första och min enda.
Jag älskar dig över allt annat.

Puss på dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: