fannybambi

Breakdown.

Kategori: Allmänt

Fyfaaaan asså, har nog inte varit så långt ifrån en stroke idag. Dagen började med att jag vaknade vid sju (då jag egentligen skulle åkt till Linköping.) börjar fixa mig och bestämmer mig för att ta nästa tåg vid tio. Eftersom det är kontantstopp på tåget och jag inte har något kontokort så måste jag köpa biljett innan. Men då är det självklart stängt där man köper biljett. Så jag ber och bönar till tågpersonalen att hjälpa mig fixa det här på nått sätt, men icke. Hem bär det igen utan en jävla aning om hur jag ska ta mig till min pojkvännen jävla utspark och kortege. Och mitt bland allt ringande så går min telefon sönder! Kan det bli mycket bättre?!? Springer upp till morsan för att ta hennes telefon då jag bestämt mig för att åka upp vid 12. Då går telefonen igång igen helt mirakulöst. Så hem igen och hämta saker jag glömt, sedan ner till stationen för att köpa biljett till tåget. Många tysta böner löd i mitt huvud om att det förfan skulle vara öppet. Tack och lov så var det det och nu sitter jag alldeles strax på tåget till Linköping med smink kladdat i hela ansiktet efter mina sammanbrott som involverar skrik och tårar. Men, jag har missat min pojkväns student. Fattar ni feta ångesten eller?! Usch Fyfan vad dåligt jag mår.
Jaa.. Så jävla rolig har min bögiga dagjävel varit. Det roligaste är att den enda som inte är sne på mig är min pojkvän. Ikväll ska jag ta mig fan ta det lite lugnt tror jag. Bilder från gårdagen kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: