fannybambi

Big update.

Kategori: Allmänt

Hejsan! Eftersom att jag har varit jävligt upptagen typ senaste tiden tänkte jag göra en stor uppdatering med bilder och texter och så.. Tyvärr har jag inga bilder från skolavslutningen nu, men det kommer nog så småningom. ;)


Bild från 90-årsfesten på VMS utanför Vimmerby som spårade lagom framåt natten.


Bild från klassfesten hos Bragge, som var hur mysig som helst och också spårade lite framåt natten..


Bild på världens finaste kille från hans studentfest. :*


När klassen var i Hammarsjön typ två dagar innan vi slutade skolan och våra klassföreståndare envisades med att stanna där trots att det spöregnade..


Finaste tjejerna på niornas avslutningsmiddag. Fick förresten diplom då för klassens största betygshöjning.


Jag innan skolavslutningen. Trött chey som var tvungen att gå upp vid typ sex! :(


Kvällen firades med finaste brudarna, och oj så kul jag hade!


Dagen efter, alltså Fredag, spenderades i Vimmerby med Kajsa. Min första fest i källängen imponerade väl inte sådär jätte mycket..


Jaja, det var det. Kanske blir något mer inlägg idag. Nu väntar duschen.
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: