fannybambi

Det känns som att ingen bryr sig om dig när du är pantad och såld

Kategori: Allmänt



HEEEEEJ. Idag har jag städat i cirka 2 timmat. Rensat
nessesären, rensat bland mina kläder, dammat & dammsugit,
bland annat.. Belönade mig själv med en hamburgare
framför underbara Gossip Girl. Tänkte skriva de där superintressanta
9 sakerna om mig..

1. Jag är helt galen i julen och har bestämt mig för att
göra i stort sätt all julmat förhand, med hjälp av min
pojkvän.
2. Ett utav mina favoritprogram är mot alla odds Top Gear.
3. Jag är en ganska galen person, och bryr mig inte så
mycket om vad folk tycker om mig.
4. Jag vill bli psykolog eller börja jobba på ett behandlingshem.
5. Ibland kan det verka som att jag är väldigt egoistisk
& det kan framstå som att jag bara bryr mig om mig själv.
6. Min mamma ville att jag skulle heta Beata när jag föddes,
men pappa räddade mig.
7. Jag älskar att laga mat & exprimenterar ofta fram nya
rätter!
8. Jag är en väldigt bra lyssnare.
9. Jag är galen i musik och kan typ 834789379 låtar utantill,
är skit bra på artister osv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: